Fotobudki, Fotografia

Pomysł na biznes

Pomysł na biznes Photo credit: Foter.com

Dobry pomysł na biznes? Mamy dla Ciebie idealną propozycję!

Wiele osób marzy o własnej firmie i nie wie jaki pomysł na biznes będzie najlepszy. Dynamiczna i ciekawa praca, elastyczne godziny, brak szefa czy urlop kiedy dusza zapragnie niewątpliwie działają na wyobraźnię. Z drugiej strony, przecież prowadzenie własnej firmy to meandry wiedzy biznesowej, które dla wielu kojarzą się raczej z naukami tajemnymi.

Tymczasem prawda jest taka, że często do prowadzenia własnej działalności niezbędny jest dobry pomysł, chęć nauki i posiadany kapitał (niekoniecznie finansowy). Jeżeli okaże się, że potrafimy ten pomysł zamienić w realne pieniądze to samo prowadzenie firmy nie będzie najmniejszym problemem. Skoro najważniejszy jest pomysł na biznes to najlepiej skorzystać z takiego, który jest pewny i sprawdzony przez innych. Dzięki temu mamy gwarancję, że będzie on na siebie zarabiał. Jeśli więc szukasz dla siebie miejsca w biznesie, a nie masz zbyt wielu środków na inwestycje, warto przyjrzeć się bliżej możliwościom fotobudki i pocztówkomatu.

Oferowana fotobudka i pocztówkomat jest produktem wysokiej jakości z autorskim oprogramowaniem o wyjątkowych możliwościach. Fotobudka to przenośne studio fotograficzne, które od razu drukuje zdjęcia, co czyni ją doskonałą atrakcją na każdym przyjęciu. Cała zabawa polega na wykonaniu zdjęć w zabawnych gadżetach mając przy tym mnóstwo frajdy. Już po kilku sekundach wydrukują się pamiątkowe zdjęcia, które będą przypominały świetną zabawę przez wiele lat!

Dzięki naszemu oprogramowaniu użytkownicy mogą wysłać swoje fotografie na pocztę, Facebooka, Twittera, co jest ogromną zaletą w dobie dużej popularności mediów społecznościowych. Niewątpliwym atutem jest różnorodność imprez, podczas których świetnie sprawdzi się fotobudka – to wesela, studniówki, chrzciny, imprezy firmowe czy okolicznościowe. Dodatkowo oferujemy pocztówkomat, który doskonale sprawdzi się w miejskich lokalach z ogródkiem czy turystycznych zajazdach z pięknymi widokami.

Czy można się z tego utrzymać, czy raczej traktować to jako pomysł na dodatkowy biznes?

To zależy od odbiorcy – zarówno fotobudka jak i pocztówkomat może być sposobem na dorobienie do etatowej pensji, jak i samodzielnym biznesem. Wszystko zależy od liczby urządzeń. Koszt zakupu jednej  fotobudki wynosi 6 tys. zł netto za wersję eventową oraz 8 tys. zł netto za wersję vendingową. W przypadku pocztówkomatu, cena za urządzenie to 9000zł netto, a abonament miesięczny za każdy automat to 100zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

– Nie mamy szczególnych wymagań co do naszych franczyzobiorców. Najważniejsze, żeby były to osoby komunikatywne i miały łatwość w nawiązywaniu współpracy z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych, w których odbywają się przyjęcia weselne i okolicznościowe – stwierdza Tomasz Mróz, współwłaściciel firmy ViewPro s.c.

Podstawowe wymagania od franczyzobiorcy przy nawiązaniu współpracy to przede wszystkim osobiste zaangażowanie i gotowość do pracy na własny rachunek. Współpraca nie jest ograniczona czasowo, a minimalny okres trwania umowy to 2 lata. Najgorętszy okres dla franczyzobiorców fotobudek przypada na miesiące od czerwca do października, podczas których odbywa się wiele wesel. Andrzejki, sylwester i okres studniówek to czas, w którym na brak zleceń franczyzobiorcy marki również nie narzekają.

Ten biznes można potraktować jako dodatkowy. Jeśli ktoś chciałby jednak czerpać z niego większe zyski, to – zdaniem licencjodawcy – powinien zainwestować przynajmniej w 5-10 fotobudek. Z kalkulacji franczyzodawcy wynika, że zysk roczny z jednej budki wynosi mniej więcej 6 tys. zł (przy założeniu, że wykona ona 2,4 tys. zdjęć). Jak łatwo policzyć, przy paru fotobudkach szybko można pomnożyć zysk! Jedno zdjęcie zrobione w fotobudce kosztuje 5 zł więc można obliczyć, że  przy 200 zdjęciach miesięcznie daje to kwotę 1 tys. zł przychodu.

ViewPro w wersji Vendingowej oferuje również  pocztówkomat. To świeży pomysł na biznes, oferujący nowe możliwości. Równie prosty w obsłudze jak fotobudka, ale drukujący zdjęcia w formie pocztówek, dedykowany jest głównie franczyzobiorcom skupiającym się na rynku turystycznym. Pocztówkomat idealnie uatrakcyjni lokal z ogródkiem w centrum miasta, czy zabytkowy zajazd i zachęci gości do uwieczniania swoich wspomnień.

Wersja vendingowa czy eventowa?

Ten pomysł na biznes oferuje nam dwa rozwiązania. W modelu franczyzowym możemy wybrać fotobudkę w wersji eventowej lub vendingowej. Na czym polega vending? To urządzenie wyposażona jest w wygodny i intuicyjny system przyjmowania płatności, gdzie użytkownicy sami decydują ile czasu będą się bawić.

Czas pracy franczyzobiorcy przy obsłudze jednej fotobudki vendingowej zajmuje maksymalnie  kilka godzin w miesiącu. – Dzięki czemu  może zarządzać nawet 20-30 budkami jednocześnie – mówi Tomasz Mróz.

Drugi wariant to budka eventowa. Wtedy nie wstawiamy automatu w jedno miejsce, ale jeździmy z nim po różnych imprezach: weselach, targach, imprezach okolicznościowych itp. Wersja eventowa natomiast zawiera cały pakiet fotobudki z obsługą gwarantującą świetną zabawę na przyjęciu studniówce czy chrzcinach przez określony czas.

Gdzie wstawić automat ?

Według ViewPro najlepsze są domy weselne, bądź miejsca, w których często organizowane są przyjęcia. Urządzenie stoi tam przez cały czas i goście mogą z niego korzystać w każdej chwili. To świetna atrakcja na  przyjęcie firmowe czy chrzciny. W rozwiązaniu vendingowym, użytkownik nie ma żadnego ograniczenia czasowego co ma miejsce przy fotobudkach eventowcyh, które świadczą swoje usługi w  określonym przedziale godzin.

Przede wszystkim warto skupić się na znalezieniu dobrego lokalu, gwarantującej to zrobienie w miesiącu minimum 200-250 zdjęć – podkreśla franczyzodawca. – Jeśli po kilku miesiącach taki poziom nie zostanie osiągnięty, to lepiej poszukać innego miejsca. Franczyzobiorca sam szuka lokalizacji. Rozlicza się z lokalami na zasadzie prowizji, która miesięcznie wynosi 10-15 proc. w zależności od osiąganych przychodów.

 

ViewPro pomaga początkującym użytkownikom

Nie jesteś pewien, czy poradzisz sobie z wykorzystaniem potencjału fotobudki, pocztówkomatu? Bez obaw – firma oferuje szerokie wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • know-how, jak pozyskiwać klientów,
  • wsparcie techniczne,
  • szybka naprawa w przypadku awarii,
  • wsparcie reklamowe i promocyjne,
  • a także doradztwo w zakresie prowadzenia działalności.

Niewątpliwym atutem fotobudki jest szybki zwrot z inwestycji (przy dobrej lokalizacji zwraca się już po 6 miesiącach!) a także efekt skali dzięki możliwości posiadaniu wielu punktów. Fotobudka ma 1,7 m wysokości, w podstawie jest kwadratem 0,5 na 0,5 m, dzięki czemu sprawdzi się również na ograniczonej przestrzeni. ViewPro posiada aż 11 własnych jednostek i 3 jednostki franczyzowe.

Czy Warto?

Fotobudka to świetny sposób na zarobek. Główne zalety tego rozwiązania to:

  • niski wkład kapitału
  • łatwa obsługa
  • duży zysk przy niskim nakładzie pracy i finansów

Można ją wstawić do domu weselnego czy hotelu, gdzie często odbywają się imprezy, albo po prostu wypożyczać na różne eventy. Dzięki tym możliwościom, współpraca z ViewPro to świetny pomysł na biznes. Zacznij zarabiać już dziś i skontaktuj się z nami!

Check: English (angielski)

Dodaj komentarz